Serkan Kaba

Karalama Defteri

TTNet ve adi(l) kullanım

Posted by Serkan Kaba 25 Mayıs 2009

8 Mbps’e kadar ADSL paketlerinde, hattın desteklediği hız ile bağlantılı olarak 8 Mbps’e kadar hız sağlanmaktadır. Tüm “8 Mbps’e kadar ADSL paketleri” için aylık 15 GB adil kullanım uygulanacaktır. Aylık download miktarı 15 GB’ı aşması durumunda, ay sonuna kadar download hızı 512 Kbps olarak uygulanacaktır.

Yukarıdaki metin TTNet in sunacağı 8Mbit pkaetleri ile ilgili uyarıdır. Ben de bu paketi duyduğumda aylık az bir ödeme farkıyla bu hizmeti sunacaklar diye sevinmiş hatta geçmeyi de düşünmüştüm. Ancak her zamanki gibi bunun altından tüketiciye bir kazık çıktı. Neymiş evendim “Adil kullanım” mış. Evet ADİ hizmetlerine çok da güzel kılıf uydurmuşlar. Ne diyelim dünyanın en pahalı ve yavaş internet hizmetini almaya devam edeceğiz.

15 Yanıt to “TTNet ve adi(l) kullanım”

  1. istihza said

    Aslında pek çok ülkede, pek çok ISP, “bandwidth cap” adı altında böyle bir sınırlama koyuyor kullanıcılarına… Ama genellikle bu limitler kolay kolay aşılabilecek türden limitler değil… Mesela ben yurtdışındaki bir ISP’nin sınırsız paketindeki limitin 600 GB olduğunu görmüştüm… Bazı ISP’ler de mesela 80 GB civarı bir limit uygulayabiliyor… Bizimkiler limiti çok aşağıda tutmuşlar… Artık TTNet’in uygulamalarına şaşırmıyorum…

  2. Rail said

    En büyük tekel bizim tekel!
    Tekeller ne zaman adam gibi ürün yapmaya çalışmış?

  3. wime77 said

    Türkiye Japonya ya da singapur modelini kendine örnek seçmeli ve bu konuda bir çalışma yapılmalı.

    Türkiye içinde hız limiti olmasın.Hem download hem upload.Yurt dışı sunucularında da hız kullanıcı başına 1 megabit olsun.Daha hızlısı gereksiz.

    Bu iki sonuca varılacak bir çalışma olur.
    Birincisi tüm dünyanın kullandığı (google youtube yahoo netscape facebook vs) firmalar Türkiye ye gelip sunucularını kurarlar.
    Diğeride Türkiyede ev ve iş yerlerinden birçok uygulama ulusal kaynaklar kullanılarak geliştirilebilir ve içerikleri zenginleştirilebilir.

    Ama yok IP tv ye yatırım yaparlar.100 Mbps download 1 mbps upload.Ne edeyim ben onu ? Hangi Türk evladının işine yarar ?
    Ama evimden 8 mbps bir upload hızına sahip olursam bende bir internet tv kurup yansıtıcı sunucularıma görüntülerimi aktarıp bildiğim konularda canlı eğitim verebilrim değilmi ?

  4. wime77 said

    Tabi Türkiye de kurulması olası google , youtube ve rapidshare gibi yerli alternatifleride hayat bulabilir.

  5. Serkan Kaba said

    Ya da başka bir “teknik” sansür olarak karşımıza çıkar.

  6. öllümm said

    ttnet 15 gb lık kullanımı aynı ücrete veriyo.walla yeni bir dönem başlıyor.ben giderim…

  7. samet said

    kim ne derse desin bu kampanya süper bence neden mi çünküüü parası aynı çünküüü hızı arttı. çünküüü kotayı aşınca paraalmıyorlar sadece hız düşürüyorlar.

  8. Serkan Kaba said

    Evet gene kotasız kullanıcılar öksüz muamelesi görmüş.

  9. vonar said

    Arkadaşım bu tarifeye geçti ve hattının en fazla 2mbps ye çıktığını ve sürekli olarak kesinti yaşadığını söylemişti. Yani hiç memnun kalmadı. 8mbps lafına kanmayın derim

  10. TARKAN said

    “8 Mbps’15 GB’ı aşması durumunda 512 Kbps olacak diyor, internet hızını ölctüm ve sonuc…166 klps yani bu ttnet kadar adi
    kalitesi düşük hizmet veren başka varmı inşallah, 3g hızlı inernet
    ucuzlayıp yaygınlaşırsa, usb net bu kablolu ttnet in kablolarını
    biyere göndeririz, kızgın ,ttnet abonesi……….

  11. serpil said

    ttnet 15 gb kota koymuş arkadaşlar süper ya…kota aşıncada sadece hız düşüyo süper…

  12. Anti-TTNet said

    Arkadaslar umarim bir gun sira bize gelir,bir de biz KOYARIZ TTNet’e bir kac KOTA/SINIR degil mi?
    Hep DANDIK,KALITESIZ hizmetlerini makyajlayip onumuze koyuyor bu TTNet.Ornek olarak; daha soyunmadan bakiyorsun ki KIZ diye baslik parasini verip aldigimiz erkek cikiyor.TTNet’in (utanc verici sirket) yaptigi hep bunun gibi oluyor

  13. boran said

    arkadaşlar ben sınırsız kullanıcıyım ama bu 8 gb hızı hıkaye baglantı sürekli kesiliyo 4000 ne düşürdüm kota aşmışım 53 gb indirmişim ay sonuna kadar mahrumum ama nasıl 53 gb çıkmış anlamadım

  14. boran said

    bide 8 gb üçreti aynı degil 49 tl alıyolar ben 8 gb 4 düşürdügüm halde aynı ücreti öduyorum

  15. murat karmil said

    arkaş bu ttnet tam tekel sakın 8mb hızına aldanmayın kesinti süper kopmada öyle daha önce 1mb limitsiz kullandım inanın o bu tarifeden çok daha iyiydi bu tarife bilhassa 23:30 ile sabah saatleri arasında peryodik olarak 45 dakikada bir kesiliyor limiti aşıncaki hız düşmesinden bahsetmiyorum bile
    benim şahsi gözlemlerim bunlar alacak arkadaşlar iyi düşünsünler…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

