Serkan Kaba

Karalama Defteri

İzmir’de bir çınar daha devrilmiş

Posted by Serkan Kaba 26 Mayıs 2009

Gidip de dönmemek dönüp de görememek var. Bu kalıp genelde ayrılıklarda helalleşmek için kullanılır. Ama bazen insan dönüp farklı şeyleri de yerinde bulamaığında da bir garip hüzünle kaplanıyormuş. Evet nerdeyse saat kulesi gibi “Ben bildim bileli orada” bir mekandı “Fil Pizza”. Hayatımda ne pizzasından yedim ne kapısından girdim. Ama o ben bildim bileli (hatta ablam, annem bildi bileli) oradaydı. 13 Mayıs’ta kupa finaline gittiğimde farkettim ki o da kapanmış. Nedeni kriz, ekonomik sebebpler midir bilmiyorum. Ama yıllardır aynı yerde olduğunu bildiğim şeyi görememek bir garip. Neyse umarım diğer semboller bunu yaşamaz (Mesela Sevinç ve Lozan pastaneleri)

Bir Yanıt to “İzmir’de bir çınar daha devrilmiş”

  1. burak said

    :):):)

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

