Serkan Kaba

Karalama Defteri

Muğla/Kavaklıdere – Batının Ücra Bir Köşesi

Posted by Serkan Kaba 22 Eylül 2009

10 gündür yeni yerimde askerliğe alışmaya çalışıyorum. Evet burası maalesef Muğla’da deniz olmayan nadir yerlerden ve 3000 nüfuslu ufak bir ilçe. Benim gibi büyük şehre alışmış birine ilk anda itici geliyor. Eh artık kafa sıfırlama yeri diye avutmaya çalışıyoruz kendimizi. Bunun dışında karakolun imkanları (yemek, banyo …) gayet iyi. Ve tabi diğer yerlere göre daha olaysız.

Günlerim nasıl geçiyor dersek kolluk nöbeti, yatış ve karakol nöbeti üçlüsü ile üçer üçer devirmeye çalışıyoruz şafağı. Bir yandan uzun dönemleri idare etmeye çalışırken bir yandan da üstlerin işlerini görmeye çalışıyoruz. Bu bazen gerçekten sıkıcı ve sinir bozucu olabiliyor.

Tekrar yazmak dileğiyle. Herkese iyi bayramlar.

Şafak 116 ya da 117 (Tam rakam veremiyorum zira kesin saymaya daha başlamadım)

7 Yanıt to “Muğla/Kavaklıdere – Batının Ücra Bir Köşesi”

  1. Erdem said

    iyi teskereler. inşallah en kısa zamanda sağ salim döner gelirsiniz..

  2. Hayırlı tezkereler :).

  3. Ali said

    Sanki doğudan bahseder gibisin.”Batının ücra bir köşesi”.:) Doğuda görev yapanları biliyorum. Bırakın banyo yapmayı içecek suyu az olan yerler var.Bence kafanda sanal olarak 4 yıldızlı bir otelde tatil yapıyormuş gibi düşünerek günlerini geçirirsen daha mutlu geçer diye düşünüyorum.Bu işe başlamışsın biliyorsun ki başlamak bitirmenin yarısıdır. Bu işin bittiğini de varsayabilirsin.

    Not: “İyi” ve “Hayırlı” tezkere dileyenler askerlik yaptım mı acaba ? Bu temenniler askerlik biterken ve terhis olurken genelde söylenir.

  4. Erdem said

    Evet ben yaptım :) Askerlik biterken benim bildiğim geçmiş olsun denir.. Hatta askerliğinin bitmesine az kalanlara sorulduğunda ‘şafak doğan güneş’ denir.

  5. Serkan Kaba said

    @Ali
    Evet gerçekten batının doğusu diye geçen bir yer burası

  6. RECEP said

    ben kavaklıdereliyim ve şu an bilecikte acemiyim 10 gün sonra hakkariye gideceğim eğer sende benim gibi bir yere ğitseydin kavaklıdereye razı olurdun sana hayırlı teskereler

  7. nezir koç said

    serkancım bend eorda askerlik yaptım 83 / 1 olarak gayet güzel bi yerdirr sakın özledim o gunler acıkcası

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

