Serkan Kaba

Karalama Defteri

Askerden yorumsuz

Posted by Serkan Kaba 18 Ekim 2009

Aslında bu yazıyı çok önceden yazmayı planlamıştım ama şimdiye denk geldi. Tüm askerlere Yaşar Kurt’tan Anne gelsin.

korkuyorum anne al beni içine
alışamadım anne al beni yine
büyüdüm anne evler büyüdü
büyüdü pabuçlar yollar büyüdü
orduya istiyorlar savaş çıkar diyorlar
silah veriyorlar anne bana öldür diyorlar
yat diyorlar anne kalk diyorlar
beynimi yiyorlar anne beynimi yiyorlar
kapat televizyonu anne seni de kandırıyorlar
kapat televizyonu anne seni de kandırıyorlar
oyunu verme anne
oyunu verme anne
oyuna gelme anne

8 Yanıt to “Askerden yorumsuz”

  1. Tayfur said

    Sanırım siz Muğla`da Kavaklıdere askerdiniz ve kısa dönem.. 15 ay Yüksekova`da, Tatvan`da ve buna benzer ilçelerde asker olan var. El insaf.. Bari siz birşey söylemeyin.

  2. ali said

    “kapat televizyonu anne seni de kandırıyorlar” buraya kadar eyvallah.Sonuna kadar destek.
    Ama sözün bundan sonrası siyaset kokmuş. Pek katılamayacağım.

  3. sedat kuran said

    ben elazığda askerliğimi ulaştırma asteğmen olarak yaptım hiç te korkulacak bişey yoktu. önemli olan yaptığın işi benimseyebilmek.

  4. Gökhan TEL said

    Sanırım 14 sene kadar önce dinlemiştim bu şarkıyı. Kesinlikle katıldığım bir şarkı.(yat diyorlar yatıyorsun, kalk diyorlar kalkıyorsun) Dünyada bizim kadar militarizmi destekleyen çok ülke yoktur. işin garibi eğitimli kesim de buna dahil. bu arada ben de askerliğimi Sivas Temeltepe de yaptım..

  5. trgy said

    Oldukça güzel buldum.

  6. burak said

    süper wallahi paylaşımın için çok sağol

  7. xmedy said

    Güzel paylasim olmus.. Ellerinizi saglik. Tesekkürler..

  8. Merhaba,
    Sitenizdeki bütün konuları inceleme fırsatım olmadı ama bikaç konuyu inceledim ve sayenizde çok yararlı bilgiler öğrendim.Sitenizde bu güzel bilgileri bizimle paylaştığınız için size çok teşekkür ediyorum.Bundan sonra blogunuzun sürekli takipcisi olacağım…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

