Serkan Kaba

Karalama Defteri

149 GB nin -16 TB si dolu 16 TB si boş

Posted by Serkan Kaba 5 Nisan 2007

Düzenleme: Bu durumu disk dolduğunda yeniden oluşturabiliyorum. Durum oluşmadan önceki coreutils paketine ve kernel 2.6.16’ya döndüm ama çözüm olmadı. Dosya sisteminde ciddi sorunlar var sanırım ama format şansım yok ne yazık ki (149 gb yi yedeklemem olanaksız) Neyse bakalım…

Nasıl başardım bilemiyorum ama KESİNLİKLE fotomontaj değildir.

OHA

4 Yanıt to “149 GB nin -16 TB si dolu 16 TB si boş”

  1. Erhan said

    Bunu hata raporu olarak girmek lazım..
    acaba pardustanmı kaynaklanıyor.. Comardan dolayımı acaba..
    ifconfig komutuda ayvayı yemisti🙂..

  2. Çomarla nası bir alakası olabilir yahu. Hayal gücünüze hayran oldum doğrusu😉 Besbelli disk tablosu bir şekilde zarar görmüş.

  3. Serkan Kaba said

    Gentoo da oldu bu olay …

  4. Serkan Kaba said

    Bi rar açımı sırasında bu hdd göçtü (biosdan f1 ile devam edilebilmekte ve çoğu veri okunabilmektedir)

Bir Cevap Yazın

 
