Serkan Kaba

Karalama Defteri

Gentoo Java ekibine katıldım

Posted by Serkan Kaba 8 Nisan 2007

Düzenleme: JTagger ana depoya girdi.

Bugzilla‘ya ebuild göndermemden yılan Gentoo Java ekibi en sonunda overlaye commit yetkisi verdi. İlk paketim de Yavuz Selim Burgu’nun çok istediği JTagger oldu. Bana da Gentoo‘ya da hayırlı olsun.


4 Yanıt to “Gentoo Java ekibine katıldım”

  1. Yakında SunMicrosystems e de alırlar inşallah bu gidişle🙂

  2. hayırlı olsun diyelim. Yaptıklarını zaten Lapis ebuild’de takip ediyordum demek artık daha profesyonel bir yerde takip edeceğim seni.

  3. Erdem said

    Tebrikler! Gerçekten süper bir iş çıkarmışsınız. Sizden başka Türk olan Gentoo geliştiricisi var mı acaba .. Türkçe konuşan gentoo geliştiricilerinin artmasıyla Gentoo kullanımının da artacağını düşünüyorum.

    Helal🙂

  4. Serkan Kaba said

    Bir de Ali Polatel var.

Bir Cevap Yazın

 
