Serkan Kaba

Karalama Defteri

Laptop çılgınlığı vs. “Geri Kafalılık”

Posted by Serkan Kaba 6 Haziran 2007

Aslında bu konu ile ilgili yazmayacaktım ama tarafıma yapılan ithamlar “geri kafalılığa” kadar varınca birşeyler karalama gereği duydum.

Ufak ufak ömrünü doldurmaya başlayan emektar bilgisayarımı (AMD Athlon XP 2600+,NForce2 çipsetli ASUS anakart,2×256 RAM…) değiştirmeye karar verdim ve ufaktan piyas ürün araştırmasına başladım. Hâlâ dizüstü bilgisayara ihtiyacım olmadığı için masaüstü bilgisayar toplamayı düşünüyorum. Ancak bu safhada herkesden ya niye laptop almıyorsun gibi tepkiler geldi ve bu tepkiler bahsettiğim ithama kadar vardı.

Neden mi? Çok seyahat eden bir insan değilim. Evin içinde yatakta bilgisayar kullanmak ya da bilgisayarımı odadan odaya gezdirme meraklısı da değilim. Artı şu anda çıkardığım kaba rakamla özellik olarak çok daha alt bir dizüstü bilgisayar alabiliyorum (ki normali bu) İlerisi içinse bu ihtiyaçlarımın yakın zamanda değişmeyeceğini düşünüyorum. Değiştiği zaman ise zaten şu an almış olacağım laptop değerini yitirmiş olacak.

Bu arada şimdilik kafamda planladığım sistem Intel Core2 Duo 2.66,2 GB RAM,500 GB HDD,17″ LCD monitörden oluşmakta. Ayrıntılar konusunda da araştırmaya devam ediyorum….

Ekleme: Bu arada aklıma gelmişken kırmızı harflerle IE ile çalıştığı belirtilen pcbuilder.asp ye ve bunu kullanan bilimum irili ufaklı firmaya diyecek birşey bulamıyorum…

4 Yanıt to “Laptop çılgınlığı vs. “Geri Kafalılık””

  1. sinanyuksel said

    Kim demiş benim arkadaşıma geri kafalı diye.Çalacaksın böylelerine iki soluk😉.Ağzı olan konuşuyor işte.Kendine iyi bak firaricim.İlk yorumundan da benden olsun bakalım;)

  2. sinanyuksel said

    yorumundan dan eki kalkacak:)

  3. Suha said

    Çok haklısın. Taşıma zorunluluğu veyahut her an aklına birşey geldiğinde yazılımına veyahut ne iş yapılıyorsa ilave etme gibi bir lüxümüz yok ise ne gerek var laptopa. Hava olsun diye alacak olduktan sonra laptoplu t-shirt alırız daha iyi😛

  4. […] Kategori: Uncategorized — Serkan Kaba @ 11:23 Daha önceki yazımda eski emektar PCmi değiştireceğimden bahsetmiştim. Yeni donanım şu şekilde […]

Bir Cevap Yazın

 
