Serkan Kaba

Karalama Defteri

Tatil

Posted by Serkan Kaba 17 Ağustos 2007

İşe giriş yapalı neredeyse bir sene olmuş. Eskiden yaz tatillerini iple çekerken şimdi de izinleri bekler olduk. İşten ve İstanbul’dan uzaklaşıp rahat bi nefes alabilmek için izin alıp tatile çıkıyorum. 1 hafta boyunca kalabalık ve gürültüden uzak (en yakın köye 7 km) bi hayat yaşayacağım. Hem memleket hem de deniz,kum, güneş üçlüsüsü için Urla, Özbek‘te olacağım. Ve sonra ne yazık ki kürkçü dükkanına😦

Ekleme:  Kavuşmam Nilüfer-Şişli bürosundaki eleman sebebiyle biraz gecikti. Cuma gecesi 1 e istediğim bilet Cuma 01.00 olarak kesilmiş (ki diğer firmalarda uygulama bu şekilde olduğu için hiç düşünmeden imzaladım biletimi) ancak Perşembe gecesi 1 i ifade etmekteymiş. Terminalden geri dönmek ve mecburen (terminalinin Beykoz’a yakın olması sebebiyle) yine aynı firmadan sabaha almak zorunda kaldım. Asıl bana koyan da ikincisi oldu zaten.  Firmaya eposta ile durumu ilettim. Zaten döndüğümde hatayı yapan memura da iki çift lafım olacak. Neyse, herşeyde vardır bir hayır diyerek gecikmeli olarak yola çıkıyorum.

Bir Yanıt to “Tatil”

  1. Tatil said

    Yaz tatilinede az kaldı🙂

Bir Cevap Yazın

 
