Serkan Kaba

Karalama Defteri

Tatil bitti :(

Posted by Serkan Kaba 28 Ağustos 2007

Urla tatilim dün ne yazık ki bitti. Deniz/kum/güneşe ek olarak ye/iç/yat/yüz olarak dinlendirici bir tatil yaptım. Tatilin son gününde Karşıyaka’ya da uğradım. Ancak çok sıcak olması sebebiyle bu pek de verimli olmadı.Her seferinde fotoğraf makinesini unutmam sebebiyle çok dalgalı bir güne denk gelse de bi miktar fotoğraf çekebildim. Buradan kaldığım sitenin  kuşbakışı görüntüsü görülebilir (Teşekkürler Google)

2 Yanıt to “Tatil bitti :(”

  1. Aydın Tarık Zengin said

    DSC04863 isimli fotoğrafta ayağın gözükmüş. Tüm büyüsünü almış götürmüş fotoğrafın🙂
    Yine de iyi dinlenmişsindir. Geçen bana bi mesaj atmışsın sonradan gördüm, ksk diye. Sebebini şimdi anladım.

  2. Serkan Kaba said

    Evt öyle olmuş kesmek istemedim fotoğrafı

Bir Cevap Yazın

 
