Serkan Kaba

Karalama Defteri

Zemberek Firefox eklentisi layman ile kurulabilir

Posted by Serkan Kaba 28 Aralık 2008

Rail ALİEV’ in geliştirdiği Zemberek Firefox eklentisinin SVN paketini kişisel depoma ekledim. Layman ile depoyu ekledikten sonra portage ile mozzemberek paketi kurulabilir. Ben de bu satırları Firefox’tan yazım denetimi yaparak yazıyorum. Sanırım artık benden daha hatasız günlük yazıları okuyabilirsiniz😛

5 Yanıt to “Zemberek Firefox eklentisi layman ile kurulabilir”

  1. ras0ir said

    Hayırlı olsun aynen ben de şu an mozzemberek kullanarak bu yorumu doğru yazmaya çalışıyorum😉.

    http://aur.archlinux.org/packages.php?ID=22726 ben de Arch Linux için paketledim.

    Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

    Saygılarımla,
    Samed.

  2. Serkan Kaba said

    Ufak bir öneri yapayım MOZILLA_FIVE_HOME için yaptığın sed çağrısına ihtiyaç yok ebuilddeki gibi make de vermen yeterli ?= tanımsızsa varsayılan bir değer alması içindir.

  3. ras0ir said

    teşekkür ederim düzelttim, make install-unpacked yaptığımda /usr/lib/firefox’a kurmaya çalışıyordu, MOZILLA_FIVE_HOME’u tanımlamak hiç aklıma gelmemişti, acemilik işte😛

  4. Serkan Kaba said

    Ben de bu hızda ArchLinux’a kazandırdığın için teşekkür ederim.

    Serkan

  5. iMhatimi said

    Serkan arkadaşım makalelerini sürekli takip ediyorum yorum yazmak bugüneymiş eline sağlık

Bir Cevap Yazın

 
