Serkan Kaba

Karalama Defteri

Yeditepe Üniversitesi seminerinin ardından

Posted by Serkan Kaba 17 Nisan 2009

Yeditepe Üniversitesi’n’de verdiğim “Açık Kaynak Kodlu Yazılım Geliştirme” semineri benim için bir ilkti. Daha önceden bu tarz bir seminer hiç vermemiştim. Ancak kendi adıma iyi geçtiğini düşünüyorum. İyi bir başlangıç iyi bir tecrübe oldu. Çok kalabalık bir grup olmasa da az sayıda insana da bilgi verebilmiş, açık kaynak kodlu projelere katılmayla ilgili heveslendirebildiysem ne mutlu bana. Buradan gayreti için Yeditepe Üniversitesi Bilgisayar Topluluğu başkanı Zafer ÇAKMAK’a teşekkür etmek isterim.

Şimdi darısı önümüzdekinin belki de yenilerinin başına.

Not: Seminer sunumuna yeni açtığım Verdiğim Seminerler sayfasından erişilebilir.

Bir Yanıt to “Yeditepe Üniversitesi seminerinin ardından”

  1. cansu said

    merhaba ben cansu sizin gonderdiğiniz iletileri okuyorum bnde sizi tebrik ediyorum ve basarılarınızın devamını diliyorum.bizde pardus goruyoruz bana daha fazla bilgi gonderirseniz sevinirim iyi gunler

Bir Cevap Yazın

 
